"რიცხვის გამრავლება“
border
2018 წლის 2 თებერვალს მე-IIIბ კლასში საგნის მასწავლებელი :რუსუდან ალიბეგაშვილი- ჩატარდა გაკვეთილი თემაზე,,რიცხვის გამრავლება“ .გაკვეთილის მიზანი იყო მოსწავლეებს შესძლებოდათ ერთი და იმავე რაოდენობის საგნების შემცველი ჯგუფების განხილვა და მათში შემავალი ელემენტების საერთო რაოდენობის დათვლა და გამრავლების დემონსტრირება სხვადასხვა ხერხით,მარტივი საილუსტრაციო ამოცანების განხილვა.
გაკვეთილზე მიზანი სრულიად იქნა მიღწეული.მოსწავლეებმა შეძლეს გაკვეთილის ბოლოს დაგეგმილი შედეგების რეალიზება.გაკვეთილის მიზნების მიღწევას სწორედ სწორად დაგეგმილი აქტივობების ეფექტურად წარმართვამ შეუწყო ხელი, რადგან ისინი ნაბიჯ-ნაბიჯ უზრუნველყოფდა მოსწავლეებში დასახული მიზნების შესაბამისი შედეგების დადგომას. ეფექტურად იქნა გამოვყენებული საგაკვეთილო რესურსებიც, რომლებიც არც ზედმეტად იყო გადატვირთული და არც ნაკლებობა იგრძნობოდა.
გაკვეთილი საკმაოდ აქტიურად წარიმართა, რასაც ხელი შეუწყო სწორად დაგეგმილმა აქტივობებმა;
გამოიკვეთა მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობა, ამაში ხელი შეუწყო ინტერაქტიური სწავლების მეთოდმა,ახალი მასალის განსამტკიცებლად გამოყენებულმა ჯგუფურმა სამუშაომ,სადაც შემთხვევითობის პრინციპით მოხდა მათი გადანაწილება მაგიდებთან.მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვნენ მუშაობის პროცესში.კამათობდნენ და ერთად იღებდნენ გადაწყვეტილებას.ზუსტად ჩაეტივნენ მითითებულ დროში.ყველანი აქტიურად იყვნენ ჩართულნი პროცესში.პრეზენტატორმა წარდგენა ჯგუფის წევრების წარდგენით დაიწყო.დანარჩენები ფეხზე იდგნენ და ასე ინაწილებდნენ პასუხისგებლობას.შემდეგ სამივე დავალების პირობას და პასუხს კითხულობდა.იქვე მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვასაც პასუხს სცემდნენ.გაკვეთილის შეჯამებისთვის გამოყენბული იყო კითხვა-პასუხი მონიტორის გამოყენებით,სადაც ოთხი სავარაუდო პასუხიდან უნდა ამოეცნოთ ერთი.
გაკვეთილის შეფასება მოხდა განმავითარებელი შეფასებით ინდივიდუალურადაც და შეფასდა ლიდერებიც ჯგუფის წევრებთან ერთად.
გაკვეთილი საკმაოდ აქტიურად წარიმართა, რასაც ხელი შეუწყო სწორად დაგეგმილმა აქტივობებმა;
გამოიკვეთა მოსწავლეთა მაღალი ჩართულობა, ამაში ხელი შეუწყო ინტერაქტიური სწავლების მეთოდმა,ახალი მასალის განსამტკიცებლად გამოყენებულმა ჯგუფურმა სამუშაომ,სადაც შემთხვევითობის პრინციპით მოხდა მათი გადანაწილება მაგიდებთან.მოსწავლეები აქტიურად ჩაერთვნენ მუშაობის პროცესში.კამათობდნენ და ერთად იღებდნენ გადაწყვეტილებას.ზუსტად ჩაეტივნენ მითითებულ დროში.ყველანი აქტიურად იყვნენ ჩართულნი პროცესში.პრეზენტატორმა წარდგენა ჯგუფის წევრების წარდგენით დაიწყო.დანარჩენები ფეხზე იდგნენ და ასე ინაწილებდნენ პასუხისგებლობას.შემდეგ სამივე დავალების პირობას და პასუხს კითხულობდა.იქვე მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვასაც პასუხს სცემდნენ.გაკვეთილის შეჯამებისთვის გამოყენბული იყო კითხვა-პასუხი მონიტორის გამოყენებით,სადაც ოთხი სავარაუდო პასუხიდან უნდა ამოეცნოთ ერთი.
გაკვეთილის შეფასება მოხდა განმავითარებელი შეფასებით ინდივიდუალურადაც და შეფასდა ლიდერებიც ჯგუფის წევრებთან ერთად.
ინფორმაცია
ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
კინგსი
4-04-2023, 12:26
მასწავლებლები - საზოგადოების გმირები
30-03-2023, 19:12
2022-23 სასწავლო წლის კემბრიჯელები
16-02-2023, 22:19
ჩვენი ეკო კლუბი ,,კირკე“
8-06-2023, 23:13
მხიარული სტარტები - ახლა უკვე დაწყებით საფეხურზე
8-06-2023, 14:07
მხიარული სტარტები
8-06-2023, 13:44
შემაჯამებელი წარმოდგენა ახმეტელის თეატრში
3-07-2023, 00:36
სიკეთის ნაბიჯებით ✨
25-05-2023, 13:50
ჩვენი ეკოკლუბი "კირკე"
5-05-2023, 13:14
შეხვედრა ჩვენს მაღალრეუტინგულ მოსწავლეთა მშობლებთან
12-05-2023, 13:26
🌟წარმატებულების რუბრიკიდან
21-04-2023, 12:44
მორიგი გამარჯვება “FLEX”-ის გაცვლით პროგრამაში
30-03-2023, 19:21
კურსდამთავრებულები
27-02-2023, 22:46
კურსდამთავრებულები
16-02-2023, 22:43
კურსთამზთავრებულები
16-02-2023, 22:40
გამოკითხვა
მოგწონთ ვებ-გვერდის დიზაინი?
ბმულები
არქივი